Toch naar Belize - Reisverslag uit Valladolid, Mexico van Esther Schelling - WaarBenJij.nu Toch naar Belize - Reisverslag uit Valladolid, Mexico van Esther Schelling - WaarBenJij.nu

Toch naar Belize

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

20 November 2010 | Mexico, Valladolid

Nog even snel een verslagje, weet niet wanneer ik weer internet heb.
Ik heb helaas slecht nieuws gekregen uit Nederland gisteren over iemand die mij heel dierbaar is.

Vanmorgen heb ik nog contact gehad met mijn ouders en het was toch wel even fijn om dingen te delen. Dan realiseer je je pas goed hoe ver weg je eigenlijk bent. Het zou nu zo fijn zijn om wat mensen te knuffelen in Nederland!

Daarna toch maar weer op pad gegaan met veel mensen uit Nederland in mijn gedachte.

We zijn vandaag naar Rio Lagartos geweest. Het is 104 km verder, dus we zijn even onderweg geweest met de bus.

We hebben daar een boottour gedaan en dat was erg leuk. We zijn door de mangrove gevaren en hebben krokedillen, roze flamingo´s, een wasbeer en veel vogels gezien.

Toen we terug kwamen heb ik een busticket gekocht naar Chetumal.
Dit ligt aan de grens met Belize, want ik ga toch proberen de grens over te komen. Ga mijn charmes in de strijd gooien, dom kijken en lief lachen, hopelijk komt het dan goed.

Misschien ben ik nu ook een beetje dwars door het nieuws uit Nederland, maar ik ga het gewoon proberen, je leeft maar 1x en ik wil toch wel graag naar Belize.
Ga daar morgen heen en probeer overmorgen de grens over te komen....wish me luck!!!

Dat was het dan, ga nu mijn tas weer inpakken en alles klaarleggen voor morgen, mijn bus gaat om 7:30 en het is 5 uur(zal wel 6 uur worden).

Hou jullie weer op de hoogte!

Dikke knuffel voor iedereen

• 21 November 2010 - 09:42

Wendy:

Lieve Es,

Wat een verhaal ze, dit is wel iets voor jou hoor. Ga jij nu maar je mooie rode krullen in de strijd werpen dat gaat je vast lukken. Lieverd heel veel succes bij de grens, be carefull! Dikke zoen van Wen

• 21 November 2010 - 09:47

Gerrit:

Lieve Es, het is zondag ochtend zit op mn werk je verhalen te lezen wat een belefenissen allemaal. Je moet van je collegas de groeten en een dikke zoen hebben, we missen je, maar hopen dat je nog een toffe tijd gaat hebben. dikke zoen. gerrit martin sally anneke andries, leonieke loes. xxxx

• 21 November 2010 - 14:34

Pa En Ma:

He lieverd,

Leuk weer al die nieuwe foto's. Hopelijk kom je goed over de grens. Hou ons op de hoogte. Fijn ook dat we je weer gesproken hebben.
    Genieten hoor, zo je horen en te lezen lukt dat aardig (behalve dat je baalde dat je illegaal was)
    Dikke kus Pa en Ma