Weer in Duitsland geweest - Reisverslag uit Winkel, Zwitserland van Esther Schelling - WaarBenJij.nu Weer in Duitsland geweest - Reisverslag uit Winkel, Zwitserland van Esther Schelling - WaarBenJij.nu

Weer in Duitsland geweest

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

04 Juni 2012 | Zwitserland, Winkel

Vandaag hebben we lekker uitgeslapen.
We hebben met Marianne ontbeten, de rest was al aan het werk.

Vanmiddag was Loek vrij en zijn we met z'n vieren naar Duitsland gereden om te "kwijlen" in een grote motorzaak.
Ik heb van pa een motor regenjas gekregen.
En ws zal ik die nodig hebben op de terugreis want het weer wordt er niet echt beter op.

Daarna nog een rondje door een fietswinkel gelopen waar ik samen met pa "prachtige"fietshelmen heb gepast.

Toen we terug kwamen ben ik nog een stukje gaan motorrijden met Loek.
Daarna heb ik nog een rondje op Loek zijn motor (BMW)gereden. Geweldig!!!

Morgen ga ik met Marianne een rondje rijden en ik mag weer op de BMW!

Pa gaat een rondje fietsen (heeft nog niet genoeg gefietst van de week)

Hopelijk wel iets mooier weer, vandaag toch nog regelmatig regenbuien gehad.

  • 05 Juni 2012 - 06:51

    Em En Nance:

    heej rooie,

    Wat ben je toch een stoere chick!! Blij dat jullie heelhuids zijn aangekomen....wat jammer van het weer. Nou troost je het is hier al niet veel beter!! hahaha.
    Geniet nog heerlijk daar en doe voorzichtig op terugweg. Groetjes aan je pa.

    Liefs em en nance

  • 05 Juni 2012 - 18:12

    Esther Schelling :

    Hey meiden, jullie krijgen de groeten terug! En gelukkig word het weer na morgen weer wat beter.
    Morgen alleen maar regen ;-((

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Actief sinds 21 Okt. 2009
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 48176

Voorgaande reizen:

03 September 2017 - 23 September 2017

Singapore en Maleisië

01 September 2016 - 10 September 2016

Rood en Grijs wederom samen op reis!!!

20 September 2015 - 09 Oktober 2015

Java en Bali

28 Mei 2012 - 08 Juni 2012

Zwitserland

17 Juli 2011 - 29 Juli 2011

Rood en Grijs samen op reis

14 Oktober 2010 - 15 December 2010

Guatemala, Mexico en Belize

23 Oktober 2009 - 14 November 2009

Peru

Landen bezocht: