Laatste dag op het eiland - Reisverslag uit Gili Trawangan, Indonesië van Esther Schelling - WaarBenJij.nu Laatste dag op het eiland - Reisverslag uit Gili Trawangan, Indonesië van Esther Schelling - WaarBenJij.nu

Laatste dag op het eiland

Blijf op de hoogte en volg Esther

04 Oktober 2015 | Indonesië, Gili Trawangan

Na een nacht heerlijk geslapen te hebben zijn we gisteren na het ontbijt naar het strand gegaan. We hebben een rondje om het eiland gelopen via het strand. Het eiland is 3 km2 groot. Op de fiets is het rondje 7 km, over het strand is langer.
Op het eiland kun je je trouwens alleen lopend, fietsend of met paard en wagen verplaatsen. Er zijn hier geen gemotoriseerde voertuigen.

We hebben er al slenterend, onderweg nog wat gedronken, 4 uur over gedaan.
Daarna lekkere lunch genomen en terug naar het "hotel" en in het zwembad gesprongen. Daarna gedoucht onder de buiten douche onder toeziend oog van de vogels bij de buren op het dak.

Daarna zijn we op aanraden van Mark naar de andere kant van het eiland gefietst om daar de zonsondergang te bekijken. Lekker met de voetjes in het zand onder genot van een biertje de zon in de zee zien zakken.
Daarna zijn we 1 strandtent opgeschoven om te eten......popato pie en als toetje oreo cheesecake......bah! ;))

Vandaag zijn we na het ontbijt(pannenkoek met banaan en chocola), weer naar het strand gegaan. Ik ben weer gaan snorkelen want die schildpadden wou ik toch echt zien en ja hoor........gevonden!!!!!! In totaal 4, helemaal geweldig :))) Wat zijn het toch een fantastische beesten!!

Daarna relaxen bij het zwembad en foto's geplaatst bij vorige reisverslagen, hele klus met dat trage internet. Dus eindelijk een beetje beeld bij de verhalen.
Om 16:00 zijn we op de fiets gestapt om deze keer het eiland rond te fietsen.
We hebben weer de zonsondergang bekeken aan de andere kant van het eiland.

Morgen gaan we terug naar Bali en blijven de laatste dagen in Seminyak.
Ik zag net dat het reisverslag "Dag Bali, hallo Gili's" ook niet compleet was. Weet nu hoe dat komt. Had smileys in de tekst gezet en dat kan niet, de tekst die je daarna schrijft valt weg.....stom! ( hier nu een boze smiley!)
Ga nu proberen nog wat foto's te plaatsen.
Zag net dat er veel reisverhalen niet compleet waren door die stomme smiley's. Behalve de tweede is alles bijgewerkt en zal het een stuk logischer zijn nu!

• 05 Oktober 2015 - 15:09

Bert:

Houdt de zon niet te lang vast, ik wil er in Spanje ook nog 3 weken van genieten.
    Maar mooi, die schillies. Soms zijn ze erg nieuwsgierig en komen bij je masker kijken.
    Terug naar Bali, Balen?

• 05 Oktober 2015 - 15:41

Esther Schelling :

Nee hoor schat, hebben de zon alweer laten gaan ;))
    De schillies waren geweldig, zo dichtbij dat ik ze kon aanraken (niet gedaan hoor), hoe vaak je ze ook ziet, het blijft een geweldige ervaring!!
    Het is niet balen dat we terug zijn op Bali maar wel weer anders dan op het eiland.
    Waar we nu zijn is weer drukker. En bijna naar huis....dat is wel balen! XXX

• 06 Oktober 2015 - 11:19

Erna Schelling-Lambrechts:

Mooi zo met al die foto's erbij. De Schillies doen we meer denken aan klein Curacou, toen kwamen ze voor mijn duikbril zwemmen.
    Geniet nog lekker die laatste paar dagen.
    Kuzzzzzzz