Begonnen! - Reisverslag uit Fusch an der Glocknerstraße, Oostenrijk van Esther Schelling - WaarBenJij.nu Begonnen! - Reisverslag uit Fusch an der Glocknerstraße, Oostenrijk van Esther Schelling - WaarBenJij.nu

Begonnen!

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

01 September 2016 | Oostenrijk, Fusch an der Glocknerstraße

Gisteren zijn we aangekomen in Wörgl. Ik was daar zelf in 3 dagen heen gereden via Bergheim en Speyer. Vooral de laatste plaats was erg mooi en gezellig.
Pa is met zijn fiets naar Innsbruck gevlogen en is daarna met de trein en bus naar Wörgl gegaan.
Daar zijn fiets in elkaar gezet en naar het hotel gefietst waar ik al klaar zat met bier en iets te eten. Er waren geen restaurants in de buurt en hebben heerlijk op het balkon gezeten.
Vandaag was niet zo'n lange dag dus zijn we vanmorgen rustig opgestart.
We hebben helaas wel wat regen gehad onderweg, maar als het goed is blijft het morgen droog.
Mijn motor vertoonde kuren, hij had steeds wat startproblemen.
En aangezien ik vaak moet wachten op die oude man moest ik ook vaak starten (nee hoor schatje!)
Ik werd er toch wat zenuwachtig van en ben bij een garage gestopt. Als het goed is zijn de problemen opgelost en sta ik straks niet stil bovenop een berg!
Morgen gaan we de Grossgluckner over, voor pa een zware dag met 25 km lang klimmen naar een hoogte van meer de 2500 meter!!
Probeer nog een video erbij te zetten maar weet niet of het lukt zo.

Aankomst pa:

Hotelkamer met Schelling gordijnen:

• 01 September 2016 - 22:47

Gerard En Loes Verhaegen:

Leuk om dit weer te zien, Top lieverds. HEEL VEEL PLEZIER>

• 01 September 2016 - 23:14

Erna:

Leuk filmpje.
    Hoop dat het nog gaat lukken om foto's te plaatsen.
    Wens jullie morgen een fijne dag toe.
    Volgens de voorspelling blijft het droog maar word het wel fris boven op de Grossgluckner.
    Hopelijk vertoont je motor ook geen kuren meer Esther.

• 02 September 2016 - 08:30

Rudy:

Bert, Esther, leuk om weer mee te kijken naar jullie reis. Succes en good weather voor jullie.
    Ik ben thuis van 6 tot 25 September. In de schone Eifel. Mochten jullie in de buurt komen. Het Birburg biertje staat koud. Gruss, Rudy

• 02 September 2016 - 14:23

Erna:

Volgende keer toch maar wasknijpers meenemen, dan kun je in ieder geval de gordijnen "dichtknijpen"