Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Esther Schelling - WaarBenJij.nu Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Esther Schelling - WaarBenJij.nu

Singapore

Blijf op de hoogte en volg Esther

03 September 2017 | Singapore, Singapore

En ja hoor, weer heerlijk op vakantie naar een ver oord! Gisteravond even na 21:00 vertrokken om hier om 15:35 lokale tijd aan te komen.
Na aankomst een dagkaart voor de metro gekocht en daarna richting hotel.

Na inchecken en opfrissen zijn we een rondje centrum gedaan. We zijn begonnen bij "Merlion" het beeld van de half leeuw en half vis. Dit is het symbool van Singapore.
Aan de overkant van het water zagen we het mooie "Marina Bay Hotel" en daarnaast het "Art Science Museum".
Beide met bijzondere architectuur.
Het gebouw waar het museum in zit kijkt wel een bloem.

Daarna werd het al donker en zijn we naar de licht/geluid show geweest bij de "Supertrees".
De staan in de "Garden by the Bay". Het is niet alleen mooi maar ook goed voor het milieu. Geweldig bedacht!!
Voor degene die het leuk vind....http://www.thebluedeal.nl/superbomen-in-singapore-verlagen-co2-uitstoot/
Zoals het plan nu is hebben we aan het aan het eind van de vakantie nog 2 dagen in Singapore. Dan gaan we er zeker nog heen want we hebben nu alleen de Supertrees gezien.

We hebben daarna nog wat gegeten bij een Hawker centrum. Dit is een verzameling van allemaal eettentjes.
Het was dus echt een flitsbezoek en gaan het straks nog eens rustig bekijken.

Morgenvroeg met de bus naar Maleisië. Zou ongeveer 4 uur moeten duren voordat we in Melakka zijn.

• 06 September 2017 - 16:55

G..Verhaegen:

Top, Ester. We hebben zelf ook hele mooie herinneringen aan Maleisie

• 06 September 2017 - 17:11

Esther Schelling :

Hebben jullie nog tips???