Antigua - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Esther Schelling - WaarBenJij.nu Antigua - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Esther Schelling - WaarBenJij.nu

Antigua

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

16 Oktober 2010 | Guatemala, Antigua

En hier zit ik dan, mijn tweede dag in Antiqua. Lekker voor mijn kamer met prachtig uitzicht op de vulkanen.

De reis hierheen is prima gegaan, van deur tot deur 24 uur onderweg geweest. Bij aankomst in Guatemala City stond Gustavo van de school op mij te wachten en 3 kwartier later zat ik lekker met Sascha aan de rosé!

De eerste nacht ben ik wakker geworden omdat ik dacht dat er iemand aan mijn bed stond te schudden. Maar nee, dat was mijn eerste ervaring met een "Temblor" ofwel een kleine aardbeving.

Omdat er hier veel vulkanen zijn is dat hier heel normaal maar het was toch wel een rare gewaarwording.
Gisteren en beetje rond gewandeld hier, heerlijk lunch genomen en daarna ben ik nog lekker een uurtje gaan liggen.
Toch nog moe van de reis en de warmte is ook nog wennen. Heb al 1 schouder verbrand.

Daarna naar de school voor happy hour wat inhoud dat er gratis rum cola gedronken moet worden....life sucks!

Ook nog salsa les gehad van Gustavo en wederom weer een kleine aardbeving!
Het begint te wennen dat de grond soms wat heen en weer schud.

Vanmorgen bijna fris en fruitig weer opgestaan. Vanmiddag gaan we naar de markt maar we gaan ons zo eerst lekker laten masseren!

Morgen nog 1 dagje niets doen en maandag beginnen mijn Spaanse les!

  • 16 Oktober 2010 - 19:00

    Pa En Ma:

    Hoi lieverd,

    Het kinkt allemaal wel erg akelig hihi
    We hopen dat je snel over je vermoeidheid heen bent en lekker kunt gaan genieten.
    Alhoewel dat nu ook al aardig lukt zo te lezen en te zien

    Dikke knuffe; pa en ma

  • 17 Oktober 2010 - 05:59

    Je Zusje:

    Hoi Liefie.

    Bah wat heb jij een rot leven zeg haha.
    Hier is het ook heerlijk hoor,binnen met de kachel op 10!
    Wel veel blijven schrijven hoor(zo tussen het genieten van de natuur, je spaanse les en je feestjes door!!)
    Doe je de grotejs aan Sas van ons?!

    Dikke kuzzzzzzz
    Je zusje.

  • 17 Oktober 2010 - 09:07

    Guess Who:

    best jammer dat je zonder mij aan de drank zit. maar dat maak je maar weer eens goed bij de brouwerij. goh. drank dansen zon. hou ik helemaal niet van. dikke kus.

    clark

  • 17 Oktober 2010 - 10:38

    Marianne:

    Tsjonge, wat een ontvangst zo!! Je bent met recht gelijk in Midden-Amerika ondergedompeld!! Geniet met volle teugen en succes met de les morgen! Leuk je zo via het net te kunnen volgen...
    Liefs, Marianne

  • 19 Oktober 2010 - 17:05

    Wen:

    Lieve Rode,

    Hé wat naar zeg deze verhalen, fijn dat je reis goed is gegaan!!! Succes met je spaanse les, en pas op met de drank, straks wordt je nog dik....
    Dikke zoen van WEn en ook aan Sas

  • 27 Oktober 2010 - 09:16

    Gerrit:

    Lieve schat, hoe gaat ie dan. ik word bijna onpasselijk na het lezen van al je gebeutenissen. wij werken ons de pest pokken op de seh, maar ja verschil moet er zijn. dikkkkke zoen. Gerrit

  • 28 Oktober 2010 - 19:54

    Esther Schelling :

    Hey Gerrit,

    misschien moet je het maar niet meer lezen, zou niet willen dat jij ziek word ;).Balen dat het zo druk is op de SEH, maar ik denk aan jullie hoor. En Spaanse les, huiswerk maken en zwete in de zon is ook best zwaar hoor,ha,ha! X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Actief sinds 21 Okt. 2009
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 48218

Voorgaande reizen:

03 September 2017 - 23 September 2017

Singapore en Maleisië

01 September 2016 - 10 September 2016

Rood en Grijs wederom samen op reis!!!

20 September 2015 - 09 Oktober 2015

Java en Bali

28 Mei 2012 - 08 Juni 2012

Zwitserland

17 Juli 2011 - 29 Juli 2011

Rood en Grijs samen op reis

14 Oktober 2010 - 15 December 2010

Guatemala, Mexico en Belize

23 Oktober 2009 - 14 November 2009

Peru

Landen bezocht: