Snelle rit - Reisverslag uit Straatsburg, Frankrijk van Esther Schelling - WaarBenJij.nu Snelle rit - Reisverslag uit Straatsburg, Frankrijk van Esther Schelling - WaarBenJij.nu

Snelle rit

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

01 Juni 2012 | Frankrijk, Straatsburg

Vanmorgen was ik snel klaar met de spullen bij elkaar rapen en op de motor binden. Daarna ben ik nog een wandeling gaan maken door Saarbrücken.
Mooie stad en na een uur ben ik ook weg gegaan.

Pa had een route waarbij hij weinig bos en beklimmingen had waardoor we lekker vroeg in Straatsburg waren.

Na het douchen en het doen van de was zijn we naar het centrum gelopen. Het is een leuke, gezellige stad met een prachtige kathedraal.

Daarna gingen we op zoek naar een eet tentje. We kwamen op een plein waar live muziek werd gespeeld en ze allerlei streekproducten hadden.

Ook een tent met eten en een biertent....niet meer verder gezocht dus en lekker op het plein gegeten.

Morgen gaan we Duitsland weer in, raak nog in de war. Vanmiddag in Frankrijk al iemand in het Duits aangesproken (foutje!)