Aanloop naar de Stelvio - Reisverslag uit Gomagoi, Italië van Esther Schelling - WaarBenJij.nu Aanloop naar de Stelvio - Reisverslag uit Gomagoi, Italië van Esther Schelling - WaarBenJij.nu

Aanloop naar de Stelvio

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

05 September 2016 | Italië, Gomagoi

Zo, dag 5 alweer. Op richting de Stelvio!!
Vanmorgen vertrokken uit een hotel waar we best langer hadden willen blijven. Wat een geweldig hotel en vriendelijke mensen.
We hebben lang nagedacht over verbeteringen maar niets kunnen bedenken ;))
We hebben gisteravond nog 8 ontmoetingsplekken afgesproken voor vandaag.
Pa fietst vandaag veel langs de rivier de Etsch, helaas mogen motoren niet over fietspaden.
Na de eerste ontmoeting heb ik via een klein weggetje gereden tussen de appelboomgaarden en velden met enorme zonnebloemen. Geen auto gezien, prachtig!
De 2e ontmoeting was bij een treinstation of eigenlijk.....zou moeten zijn. We stonden wel allebei bij een treinstation maar beide bij een andere. Maar wie verzint het dan ook om in dezelfde plaats 2 stations te hebben aan dezelfde straat!
Deze dus maar overgeslagen en door naar de volgende, de rest ging prima.
Pa had iets aan zijn fiets gezien wat hij niet vertrouwde dus in Prato allo Stelvio is hij naar een fietsenwinkel geweest.
Dat was maar goed ook, zijn nieuwe band was aan het scheuren!
Hij heeft nu dus wederom een nieuwe band.
Nu lekker in het hotel al een klein deel de Stelvio op. Morgen nog 19 km naar de top!
We hebben net een heerlijk 6 gangen menu gegeten voor de enorme prijs van 15 euro!

• 05 September 2016 - 21:33

Loes:

Ja zo n 6 gangen diner zál er wel ingaan , na die reis.ik lees elke dag jou stukje , dat is erg leuk kuzzzz van mij.

• 05 September 2016 - 22:25

Esther Schelling :

Hey Loes, leuk dat je het elke dag leest. Met jou kookkunsten wordt ik al blij van 2 gangen! X