Laatse dag, op naar Verona - Reisverslag uit Verona, Italië van Esther Schelling - WaarBenJij.nu Laatse dag, op naar Verona - Reisverslag uit Verona, Italië van Esther Schelling - WaarBenJij.nu

Laatse dag, op naar Verona

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

09 September 2016 | Italië, Verona

Vandaag een korte rit en de laatste rit.
Het was een rit van 65 km zonder bergen maar wat was het heet vandaag, 35 graden!
Gisteravond zijn we nog op jacht geweest. We lagen net in bed en hoorde een hard brommend geluid.
Bleek een enorme wesp te zijn.Wij allebei gewapend met een handdoek op jacht.
Uiteindelijk konden we hem niet meer vinden en bleek hij s'morgens dood op bed te liggen.

Het hotel waar we afgelopen vannacht geslapen hebben was van een Nederlandse en haar Italiaanse man. Vanmorgen bij het uitchecken hebben we een fles rosé gekregen!

Tijdens de rit vandaag hadden we ontmoetingsplekken afgesproken en dat ging prima.
Hebben rustig aan gedaan in verband met de hitte.

We zitten nu in een niet zo leuk deel van Verona maar hebben net heerlijk gegeten in een leuk tentje. En.....deze keer hebben we vlees gegeten in plaats van pasta of pizza!

Pa gaat morgen om 5:45 (!) richting vliegveld en ik vertrek om 17:30 met de trein naar Düsseldorf waar ik zondag om 8:00 aankom.
Morgen eens kijken of ik de stad nog een beetje kan bekijken.

• 09 September 2016 - 23:19

Erna:

Maar goed dat de trip vandaag niet zo lang en steil was met die hitte.

Bert een goede terug vlucht morgen ik zie je op Schiphol en Esther ik hoop dat je nog iets van Verona kunt zien morgen en daarna ook een goede terug reis naar Nederland.
    We zien je zondag.
    Dikke kus lieverd en doe voorzichtig op de Duitse snelwegen.

• 10 September 2016 - 08:36

Martine:

Veilige terugreis allebei!!
    Jullie kunnen weer terug kijken op een geweldige tocht met veel verhalen!
    love you!

• 10 September 2016 - 08:52

G.Verhaegen En Loes:

He lieve luitjes , wat heerlijk als je zo kan genieten tussen vader en dochter. Es dit vergeet je je hele leven niet meer deze tochtjes met je pa. Lieverds kom heel thuis , dikke kuzzzz van loes.

• 10 September 2016 - 16:06

Bert:

Eindelijk wel weg van de Italiaanse straten waar ze die putdeksels in grote aantallen neergefikkerd hebben en allemaal centimeters lager liggen dan het zg asfalt. Slalomrijden is ondertussen tot kunst verheven. Maar,het was wel weer een belevenis.

• 10 September 2016 - 22:29

ErnA:

Bert is weer veilig thuis, nu morgen nog wachten tot Esther ook veilig hier is.