Afscheid - Reisverslag uit Châtellerault, Frankrijk van Esther Schelling - WaarBenJij.nu Afscheid - Reisverslag uit Châtellerault, Frankrijk van Esther Schelling - WaarBenJij.nu

Afscheid

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

27 Juli 2011 | Frankrijk, Châtellerault

Vanmorgen hebben pa en ik afscheid genomen. Hij nog een stukje fietsen naar het vliegveld en ik (nadat ik de troep had ingepakt en op de motor had gebonden) richting Nederland.

Het was vreemd om na een week zo intensief met elkaar omgegaan te zijn, weer afscheid te nemen.

De eerste 480 km zitten erop en ik zit nu in een hotel vlak bij de snelweg, dus morgen weer snel op pad.

Maar ik heb wel aan je gedacht pa.....zie de foto's ;-)
En om onze maaltijden in ere te houden heb ik vanavond pasta gegeten met de bijbehorende rose!

Ik hoop dat ik morgen weer een flinke afstand af kan leggen. Ik kreeg namelijk aardig pijn in mijn billen en de laatste 50 km kreeg ik ook steeds kramp in mijn rechter hand.
Ja, een gelzadel en cruise control zou niet zo'n slechte optie zijn voor een motor!!

Nu nog even Skypen en dan lekker slapen.....zzzzzzzzz

@ Lieve Saskia, ik had heel graag bij jullie langs gekomen,maar ik moet over 2 dagen alweer werken.
Ik heb het nog overwogen maar was bang in tijdnood te komen. Dit is ook de eerste keer dat ik zo'n lange rit maak dus moeilijk in te schatten.

@ Gerard, je had gelijk...billen gaan idd zeer doen, maar ik rij defensief hoor! Don't worry!




  • 27 Juli 2011 - 20:30

    Gerard En Loes:

    Wat stil he ,zo alleen op reis ,je paps had ik vanmiddag al aan de telefoon en die was maar wat blij dat je mee was en dat was niet
    alleen omdat hij anders met z'n spullen in z'n maag zat maar gewoon de gezelligheid en de support , zonder dat zou het wel eens kunnen geweest zijn dat hij opgegeven had Maar je was er , en hoe!!
    Lieverd be carefull , kus Loes

  • 31 Juli 2011 - 23:41

    Sietze:

    Gefeliciteerd met jullie grote prestatie.
    Klasse!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Châtellerault

Rood en Grijs samen op reis

Recente Reisverslagen:

29 Juli 2011

Home sweet home

28 Juli 2011

Bijna thuis

27 Juli 2011

Weer thuis

27 Juli 2011

Afscheid

26 Juli 2011

How wet can you get?
Esther

Actief sinds 21 Okt. 2009
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 48211

Voorgaande reizen:

03 September 2017 - 23 September 2017

Singapore en Maleisië

01 September 2016 - 10 September 2016

Rood en Grijs wederom samen op reis!!!

20 September 2015 - 09 Oktober 2015

Java en Bali

28 Mei 2012 - 08 Juni 2012

Zwitserland

17 Juli 2011 - 29 Juli 2011

Rood en Grijs samen op reis

14 Oktober 2010 - 15 December 2010

Guatemala, Mexico en Belize

23 Oktober 2009 - 14 November 2009

Peru

Landen bezocht: