Cabanaconda - Reisverslag uit Cabanaconde, Peru van Esther Schelling - WaarBenJij.nu Cabanaconda - Reisverslag uit Cabanaconde, Peru van Esther Schelling - WaarBenJij.nu

Cabanaconda

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

31 Oktober 2009 | Peru, Cabanaconde

Vanmorgen om 8:30 vertrokken voor een lange wandeling in de buurt van Cabanaconda.
De wandeling was prachtig met spectaculaire uitzichten. Ik heb vanmorgen veel foto´s gemaakt.
Wewaren om 14:00 terug, bijna 5 uur gelopen. Het ging prima,maar je merkt wel dat je sneller buiten adem bent. Je moet te snel willen.Het was in elk geval een prima oefening voor de inca trail!
Met de inca trail ga ik toch maar aan de cocabladeren. Nu drink ik cocathee en eet ik coca snoepjes.
I.v.m. hoogteziekte moeten we ook veel drinken, ik voel mezelf nat zo´n plaspop. Maar gelukkig zijn er onderweg veel " inca toiletten",lekker in de buitenlucht!

Na de lunch ben ik gaan internetten...leuk om even metr je op de msn te zitten ma!

Over lunch gesproken, het eten is hier niet vies, maar ik word er niet altijd even blij van. Angeles.....ik mis je heerlijke maaltijden!

Ik hebben als diner pixxa gegeten met alpaca vlees, deze was wel erg lekker. Het was een pizzeria die door 2 zoons en hun moeder draaiende word gehouden. De pizza´s kwamen uit een grote oven die in het restaurant stond...erg gezellig!

We zouden nog een feestje hebben in het dorpje maar toen we daar kwamen was er nog niemand, dus toen maar naar bed gegaan. Niet zo erg ook...de wekker gaat weer om 5:30!

Ik hoop dat bij jullie ook alles goed gaat!XXX

• 02 November 2009 - 23:13

Martine:

Hoi Zus.

Wil alleen even laten weten dat we je missen!!
    En natuurlijk dat we hopen dat je nog hele leuke dagen zult hebben!!

Dikke kuzzzz van je zusje.