Cabanaconda - Reisverslag uit Cabanaconde, Peru van Esther Schelling - WaarBenJij.nu Cabanaconda - Reisverslag uit Cabanaconde, Peru van Esther Schelling - WaarBenJij.nu

Cabanaconda

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

31 Oktober 2009 | Peru, Cabanaconde

Vanmorgen om 8:30 vertrokken voor een lange wandeling in de buurt van Cabanaconda.
De wandeling was prachtig met spectaculaire uitzichten. Ik heb vanmorgen veel foto´s gemaakt.
Wewaren om 14:00 terug, bijna 5 uur gelopen. Het ging prima,maar je merkt wel dat je sneller buiten adem bent. Je moet te snel willen.Het was in elk geval een prima oefening voor de inca trail!
Met de inca trail ga ik toch maar aan de cocabladeren. Nu drink ik cocathee en eet ik coca snoepjes.
I.v.m. hoogteziekte moeten we ook veel drinken, ik voel mezelf nat zo´n plaspop. Maar gelukkig zijn er onderweg veel " inca toiletten",lekker in de buitenlucht!

Na de lunch ben ik gaan internetten...leuk om even metr je op de msn te zitten ma!

Over lunch gesproken, het eten is hier niet vies, maar ik word er niet altijd even blij van. Angeles.....ik mis je heerlijke maaltijden!

Ik hebben als diner pixxa gegeten met alpaca vlees, deze was wel erg lekker. Het was een pizzeria die door 2 zoons en hun moeder draaiende word gehouden. De pizza´s kwamen uit een grote oven die in het restaurant stond...erg gezellig!

We zouden nog een feestje hebben in het dorpje maar toen we daar kwamen was er nog niemand, dus toen maar naar bed gegaan. Niet zo erg ook...de wekker gaat weer om 5:30!

Ik hoop dat bij jullie ook alles goed gaat!XXX

  • 02 November 2009 - 23:13

    Martine:

    Hoi Zus.

    Wil alleen even laten weten dat we je missen!!
    En natuurlijk dat we hopen dat je nog hele leuke dagen zult hebben!!

    Dikke kuzzzz van je zusje.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Cabanaconde

Peru

Recente Reisverslagen:

11 November 2009

Incatrail!!

06 November 2009

Cuzco

05 November 2009

Lang onderweg

04 November 2009

Titicacameer

03 November 2009

Titicacameer
Esther

Actief sinds 21 Okt. 2009
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 48218

Voorgaande reizen:

03 September 2017 - 23 September 2017

Singapore en Maleisië

01 September 2016 - 10 September 2016

Rood en Grijs wederom samen op reis!!!

20 September 2015 - 09 Oktober 2015

Java en Bali

28 Mei 2012 - 08 Juni 2012

Zwitserland

17 Juli 2011 - 29 Juli 2011

Rood en Grijs samen op reis

14 Oktober 2010 - 15 December 2010

Guatemala, Mexico en Belize

23 Oktober 2009 - 14 November 2009

Peru

Landen bezocht: