En onderweg!! - Reisverslag uit Ratingen, Duitsland van Esther Schelling - WaarBenJij.nu En onderweg!! - Reisverslag uit Ratingen, Duitsland van Esther Schelling - WaarBenJij.nu

En onderweg!!

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

16 Juli 2011 | Duitsland, Ratingen

Zo, het eerste deel zit erop. Ik ben al eerder vertrokken dan pa.
Morgenavond neem ik de autotrein vanaf Neu-Isenburg dat is onder Frankfurt.

In eerste instantie zou ik morgen het stuk in 1x rijden, maar ben achteraf blij dat ik het in 2en heb gesplitst.
Ik zit nu in een hotel in een klein schattig plaatsje...Ratingen.

Het was niet heel erg druk op de weg, maar in Duitsland moet je ogen in je achterhoofd hebben. Ze rijden niet hard maar vliegen laag.

Net lekker spagetti gegeten, biertje gedronken en zo lekker slapen.

@Clark en Martine, bedankt dat ik de Tom Tom mocht lenen. Het bewijs is wederom geleverd....ik ben totaal niet in het bezit van enig richtingsgevoel en ben een nul zonder Tom Tom.

Ik dacht het wel zonder dat ding te kunnen, maar helaas toch een afslagje gemist. Maar het is gelukkig goed gekomen(nadat de Tom Tom aanstond ;-)

Verder had ik nog een verstekeling in mijn tas zitten.....het aapje van mijn neefje Robin. Volgens Robin moest deze toch zeker mee met opa en tante op reis. Hij is gelukkig lief en gedraagt zich!
@Robin, ik zal goed voor hem zorgen

Zo, nog even wat "fernsehen", goed voor mijn Duits en dan snel slapen.
Hopelijk morgen wat beter weer, maar ik zag net 85% kans op neerslag...mmmm....niet goed!


  • 16 Juli 2011 - 19:32

    Erna:

    Hé lieverd, fijn dat we je net gesproken hebben via Skype.
    Pa zijn spullen staan ook al gepakt.

    Vanmorgen heeft hij nog een stuk gefietst.

    We duimen voor droog weer morgen, dat rijd toch prettiger.
    Dikke kus

  • 16 Juli 2011 - 20:39

    Gerard En Loes:

    gerard is pis jaloers op jou Esther, zo op de motor.Ik zelf vindt het bere stoer dat je zo alleen op de motor dat eind rijdt.
    Hoe is het met je gezondheid? Morgen ga ik nog even bij m,n vriendje langs om hem tesupporten en voor peptalk.Lieverd zoen van ons beiden en meisie kijk goed uit he .

  • 17 Juli 2011 - 06:27

    Robin:

    Lieve tante Esther.

    Ik vind het leuk om te zien dat aapje met jou mee is. Die foto van aapje in je helm vind ik ook heel erg leuk!
    Geef aapje maar een dikke kus en ik ga goed kijken wanneer ik hem weer zie. Als ik jullie weer zie geef ik jullie een dikke kus.

    Veel kusjes van Robin en veel plezier!

  • 17 Juli 2011 - 06:29

    Kyra:

    Kyra wil ook even wat "schrijven"
    Kyra zegt een dikke kus van mij en ik hou van tante Esther zegt ze.
    (wat een schatje he!)

  • 17 Juli 2011 - 06:38

    Sascha:

    Jeej! Rij straks ook maar snel even die Pyreneeën over naar mij toe! ;-)

  • 17 Juli 2011 - 09:50

    Bert:

    Hé Es,

    Gaaf dat je stoere vakantie toch nog door kan gaan. Ik hoop dat je een beetje goed weer blijft houden, want hier is het weer bagger.
    Goede reis!

    Enjoy!!!
    Bert


  • 17 Juli 2011 - 10:31

    Kees:

    nou dat richtingsgevoel van je klopt wel. Naar zuidfrankrijk vanaf denhelder is het meest logisch via duitsland . je kunt ook via china gaan. weet je wel waar de pyreneeen liggen of gaan jullie toch door de alpen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Ratingen

Rood en Grijs samen op reis

Recente Reisverslagen:

29 Juli 2011

Home sweet home

28 Juli 2011

Bijna thuis

27 Juli 2011

Weer thuis

27 Juli 2011

Afscheid

26 Juli 2011

How wet can you get?
Esther

Actief sinds 21 Okt. 2009
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 48218

Voorgaande reizen:

03 September 2017 - 23 September 2017

Singapore en Maleisië

01 September 2016 - 10 September 2016

Rood en Grijs wederom samen op reis!!!

20 September 2015 - 09 Oktober 2015

Java en Bali

28 Mei 2012 - 08 Juni 2012

Zwitserland

17 Juli 2011 - 29 Juli 2011

Rood en Grijs samen op reis

14 Oktober 2010 - 15 December 2010

Guatemala, Mexico en Belize

23 Oktober 2009 - 14 November 2009

Peru

Landen bezocht: