Islas Ballestas - Reisverslag uit Lima, Peru van Esther Schelling - WaarBenJij.nu Islas Ballestas - Reisverslag uit Lima, Peru van Esther Schelling - WaarBenJij.nu

Islas Ballestas

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

25 Oktober 2009 | Peru, Lima

Vanmorgen weer op tijd op en vanuit Paracas met de boot naar Islas Ballestas gevaren, het Galapagos van Peru genoemd. Het is een eiland waar we pelikanen, pinguins, zeeleeuwen en andere vogels hebben gezien. Het was er prachtig, de stank was minder!
De pillen tegen zeezikete hielpen niet echt, maar gelukkig alles binnen gehouden.
Daaran doorgereden naar Nazca en onderweg nog gestopt bij een oase.
Nu weer lekker in een hotel waar ook een zwembad is en dat is erg fijn met deze hitte!
Verder gaat alles goed. Het reizen met een groep blijft wennen. Je hoeft nergens over na te denken, niet hoe laat je opstaat, wat je gaat doen, hoe je er gaat komen e.d.
Ook zijn er wat "byzondere" mensen in de groep, maar over het algemeen leuk. Er zijn ook 6 belgen mee, die zijn zo gek als een deur!
Nu ga ik weer lekker douchen. Morgen me een klein vliegtuigje over de Nazca-lijnen. Hopelijk weer niet spugen.
Ik hoop dat bij jullie ook alles goed gaat, dikke kus XXX

Pa, hoe is het met je hoofd, gaat het al wat beter?
En Tinus, hoe is het met jou kies?Dikke kus voor mijn schatjes!

  • 26 Oktober 2009 - 06:00

    Martine:

    Jij bent me er toch een hoor!
    Is ze op een super vakantie met prachtige natuur en veel te doen denkt ze aan mijn kies!!
    HIHIHI. Nou daar gaat het gelukkig weer goed mee hoor en met de kids ook!
    Ik moet nu naar mijn werk GRR maar ik dacht ach ik lees nog even snel je verslag misschien heb ik dan vandaag op mijn WERK ook een vakantie gevoel hihihi.
    Nou geniet er van! Maar als ik dat zo hoor moet je bij terugkomst uitrusten van je vakantie!

    Dikke kuzzzz van ons.

  • 26 Oktober 2009 - 06:11

    Sascha:

    Klinkt als n druk programma zeg!! Benieuwd naar je foto's! Jaloers! hier is de wintertijd net ingegaan! Maar ach, voor ons duurt t ook niet lang meer voor we midden inde zomer zitten. Jeej!!

    Dikke kus!!!

  • 26 Oktober 2009 - 09:34

    Pa En Ma:

    Hoi Lieverd,

    Fijn weer wat van je te horen. Wat beleef jij veel zeg. Je hebt straks 2 weken extra vakantie nodig om weer bij te komen. We vinden het erg leuk om je reisverslag steeds te lezen en Pa zegt steeds goh ik wou dat ik mee had kunnen gaan. Met Pa gaat het elke dag wat beter. Hij heeft nog wat Altzheimer verschijnselen maar dat had hij voor die val ook al.(hihi) We gaan zo richting Julianadorp want het is maandag=oppasdag.
    Lieverd geniet ervan!!

    PS wat moeten wij nou weer bedenken voor "Bijzondere mensen"
    Dikke zoenen van ons 2en

  • 26 Oktober 2009 - 09:41

    Bettiebooppie:

    Hee Schatje, volg je verhaaltjes al trouw en ik denk dat je met leuke verhalen terugkomt!!!! Fijn dat het daar warm is, hier is het (voelt aan als -40) Donker, koud BAH BAH en natuurlijk zijn wij: Arme zieltjes gewoon aan het werk! Ach je hebt luze paarden en werk paarden! ;-) Verder niet echt bijzonderheden, nog steeds niet rokend en jij daar in die ijle lucht?
    Kuzzzz van mij en van Storm ook

  • 26 Oktober 2009 - 10:50

    Sjerrol:

    Heej lieve Es,,

    heb vannacht heeel heftig over je gedroomd. We waren samen op de fiets ergens ver weg. En jij viel van een grote hoogte naar beneden, maar had niks. Je was aan het zeulen met grote tassen???? Laat maar gaan.......

    Hier is het dan weer pisweer, dan weer een waterig zonnetje. Net als Clairtje, ben ik ook aan het werk. Maar jij hebt nog geen vaakntie gehad, dus verdien je deze DIK.

    Fijn om te lezen dat je het naar je zin hebt! Zeeziek, oei.. Hoop dat het in he vliegtuiggie beter gaat. En de groep: Je hebt er altijd bijzondere schepsels bij! Leuk om vaak van je te lezen, xxxxx.


  • 26 Oktober 2009 - 17:30

    Berto:

    mmm..geen kwaad woord over de belgen he? haha...die drinken je zo onder de tafel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Lima

Peru

Recente Reisverslagen:

11 November 2009

Incatrail!!

06 November 2009

Cuzco

05 November 2009

Lang onderweg

04 November 2009

Titicacameer

03 November 2009

Titicacameer
Esther

Actief sinds 21 Okt. 2009
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 48195

Voorgaande reizen:

03 September 2017 - 23 September 2017

Singapore en Maleisië

01 September 2016 - 10 September 2016

Rood en Grijs wederom samen op reis!!!

20 September 2015 - 09 Oktober 2015

Java en Bali

28 Mei 2012 - 08 Juni 2012

Zwitserland

17 Juli 2011 - 29 Juli 2011

Rood en Grijs samen op reis

14 Oktober 2010 - 15 December 2010

Guatemala, Mexico en Belize

23 Oktober 2009 - 14 November 2009

Peru

Landen bezocht: