Toch nog op reis!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Esther Schelling - WaarBenJij.nu Toch nog op reis!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Esther Schelling - WaarBenJij.nu

Toch nog op reis!!!

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

13 Juli 2011 | Nederland, Amsterdam

Ja, ja lieve mensen, jullie lezen het goed.....het gaat toch nog gebeuren!
Na ontzettend veel telefoontjes, afzeggingen, depressieve buien, teleurstelling en ziek zijn kwam er toch goed nieuws....het kan alsnog doorgaan.

Door medewerking van mijn werk kunnen we samen toch nog op vakantie.

Ik ben erg ziek geweest, maar sinds vandaag weer koortsvrij!
Morgen is de laatste dag dat ik besmettelijk ben. Vrijdag mag ik weer uit mijn quarantaine, eindelijk weer naar buiten :-))

Het plan is nu als volgt: ik ga zondag met de motor met de autotrein en pa vliegt maandag met de fiets naar Gerona. Dan gaan we dinsdag beginnen.

Trouwens niets plan....we gaan het nu gewoon doen!!!!

@ Sietze, had jij niet mee moeten fietsen of word je lijf dan te gespierd? ;-)

  • 13 Juli 2011 - 21:33

    Erna Schelling :

    Na veel heen en weer gebel tussen jullie gaat het nu goed komen. Toch??
    Geweldig dat Esther zoveel medewerking heeft gekregen van haar werk.
    Ik vind het heel speciaal dat jullie dit samen als vader en dochter gaan doen. Ik denk dat jullie een geweldige tijd samen gaan hebben. Pas goed op elkaar.
    Liefs
    (Mama) Erna

  • 13 Juli 2011 - 23:38

    Patrick:

    Wat fijn!!! Heel erg veel plezier en geniet met z'n tweetjes!

  • 14 Juli 2011 - 03:51

    Can Banal:

    Lieverd(s) wat een goed nieuws!!!! Rijd je nu wel even door naar www.campingcanbanal.net? Ligt op de route van Bert! De biertjes staan koud voor jullie!!!!!

    Besos!

  • 14 Juli 2011 - 05:11

    Rudy:

    Bertie, mein freund, gute reise, und wünsche dir viel Erfolg. Ich drück dir die daumen
    , Schöne Grüße, Rudi

  • 14 Juli 2011 - 06:15

    Gerard En Loes:

    Wat zijn we blij, blij dat jullie rijden,
    succes , leg ze plat in de bocht.
    Alles is beter als dit hier, we rijden met jullie mee.( in gedachten dan he) We hopen op beter weer in iedergeval, voor jullie maar ook voor ons zelf hier.
    dikke kus

  • 14 Juli 2011 - 06:37

    Hans De Jongh:

    Geweldig nieuws.......!!!!
    Veel succes.
    En Bert ga nu niet zitten tobben over Feyenoord,het komt allemaal goed.

    Grt hans

  • 14 Juli 2011 - 08:05

    Sietze:

    Lieve Esther, ik zou wel willen maar ben totaal niet voorbereid, en met mijn leeftijd moet je dat beslist anders moeten de andere steeds op mij wachten.
    Let je wel een beetje op je gezondheid. En Bert veel succes, en rustig dalen anders houd Esther je niet bij.
    groeten Sietze

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Rood en Grijs samen op reis

Recente Reisverslagen:

29 Juli 2011

Home sweet home

28 Juli 2011

Bijna thuis

27 Juli 2011

Weer thuis

27 Juli 2011

Afscheid

26 Juli 2011

How wet can you get?
Esther

Actief sinds 21 Okt. 2009
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 48208

Voorgaande reizen:

03 September 2017 - 23 September 2017

Singapore en Maleisië

01 September 2016 - 10 September 2016

Rood en Grijs wederom samen op reis!!!

20 September 2015 - 09 Oktober 2015

Java en Bali

28 Mei 2012 - 08 Juni 2012

Zwitserland

17 Juli 2011 - 29 Juli 2011

Rood en Grijs samen op reis

14 Oktober 2010 - 15 December 2010

Guatemala, Mexico en Belize

23 Oktober 2009 - 14 November 2009

Peru

Landen bezocht: