Aangekomen op het startpunt - Reisverslag uit Canet-Plage, Frankrijk van Esther Schelling - WaarBenJij.nu Aangekomen op het startpunt - Reisverslag uit Canet-Plage, Frankrijk van Esther Schelling - WaarBenJij.nu

Aangekomen op het startpunt

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

18 Juli 2011 | Frankrijk, Canet-Plage

Zo, op de 3de dag aangekomen in Canet Plage, de plaats waar de tocht gaat beginnen.
Gisteren met de autotrein vertrokken vanaf Neu Isenburg, het was spannend om de motor erop te rijden maar het is gelukt!

Ik zou samen met een andere motorrijdster (Nanina)bij een gezin in de coupe komen, maar hun kind was ziek. Daarom mochten wij samen in een andere coupe....beter!!!
Niet zo lekker geslapen, maar in elk geval ruimte genoeg.

Nadat we de motor opgehaald hadden zijn Nanaina en ik nog een stukje samen gereden naar een meer gereden "Leucate", daar hebben we samen nog wat gedronken en toen was ik bijna bij het hotel.

Toen ik aankwam bij het hotel stond daar al iemand enthousiast naar mij te zwaaien....pa! Hij was net een kwartier eerder aangekomen.....timing!

We hebben eerst lekker biertjes gedronken, daarna lekker opgefrist en daarna wat gaan eten.
We gaan zo kijken hoe we morgen alles gaan organiseren en dan lekker slapen....heerlijk, kijk er nu al naar uit ;-)

Morgen een spannende en zware dag voor pa. We houden jullie op de hoogte! X

• 18 Juli 2011 - 19:45

Sascha:

Hi lieverd! Zag dat je vader vandaag in Gerona aan is gekomen. Ik was er toevallig stadten! Jammer dat we elkaar missen, zo dicht bij elkaar! Heel veel plezier en rij voorzichtig allebei!!!

• 18 Juli 2011 - 20:08

Gerard En Loes:

Tof dat jullie bijna tegelijk aankwamen,
    als ik zo je motor op de trein ziet staan word ik al jalours, heerlijk wat een tochtgaan jullie maken, succes morgen

• 18 Juli 2011 - 20:27

Erna Schelling :

Leuke foto's schat en fijn dat jullie allebei een goede reis hebben gehad. Veel plezier samen morgen, geniet ervan en pas goed op elkaar
    Kuzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz