Wandeling en aapjes kijken - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Esther Schelling - WaarBenJij.nu Wandeling en aapjes kijken - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Esther Schelling - WaarBenJij.nu

Wandeling en aapjes kijken

Blijf op de hoogte en volg Esther

28 September 2015 | Indonesië, Ubud

Gisteren hebben we een prachtige wandeling gemaakt bij Ubud. Dwars door de rijstvelden en skinny dipping in de rivier gedaan!!
Met een pomp kwam er water omhoog uit de rivier en uit 3 bamboe palen weer naar buiten. Heerlijk zo'n buiten douche!!

Toen we terugkwamen heb ik mezelf verwend met een manicure en een pedicure, zie er dus weer keurig verzorgd uit!
Nadat we uit eten zijn geweest heb ik weer geprobeerd om foto's te plaatsen.
Nu had Eric het voor elkaar dat zijn computer op de WiFi kon zodat ik de foto's van het toestel op de computer kon zetten. Nu bleek dat ik geen foto "tegoed" meer had.
Dus ik ben er mee bezig maar het is nog niet gelukt.

Vandaag zijn we naar "Monkey Forest" geweest waar Makaken leven, zeer brutale apen! Er waren erg veel baby aapjes.....te schattig!

Daarna naar het paleis van Ubud ( Puri Saren Aging) geweest, je kan dan een deel bekijken want de rest wordt nog bewoond. Daarna de markt op gegaan die voornamelijk gericht is op toeristen, maar leuk om even overheen te lopen.

Daarna de het terras opgedoken en daar ook weer heerlijk gegeten.
We hebben hier nog geen dag gehad dat we niet lekker gegeten hebben hier.....heerlijk!

Morgen worden we om 9:00 opgehaald door een chauffeur en gaan we naar het waterpaleis en rijden daarna door naar Amed om te gaan snorkelen bij een scheepswrak.....zijn erg benieuwd.

We zouden eigenlijk morgen weg gaan hier maar Ubud is zo'n relaxte plek dat we er nog 2 nachten blijven.