Home! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Esther Schelling - WaarBenJij.nu Home! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Esther Schelling - WaarBenJij.nu

Home!

Blijf op de hoogte en volg Esther

10 Oktober 2015 | Nederland, Amsterdam

Nou, daar zijn we dan weer, thuis na een enorme vertraging.

De laatste dag in Seminyak hebben we relaxt doorgebracht. Ik ben s'morgens naar "Spa Bali" geweest om mezelf lekker te laten verwennen met een gezichtsbehandeling, manicure en pedicure. HEERLIJK!
Eric is na het ontbijt nog even gaan liggen en heeft gedobberd in het zwembad.
In de middag zijn we naar de beachclub " the potatohead" gegaan.
Prachtig daar.....liggend in het zwembad met uitzicht op zee, bubbelbad met bar.
Heerlijk op een loungebed naar de zonsondergang gekeken.

Eergisteren hebben we rustig onze tassen weer ingepakt en zijn daarna richting het vliegveld gegaan. Eerst een vlucht van 3 uur naar Kuala Lumpur waar we na een tussenstop van 4uur verder zouden vliegen naar Schiphol. Helaas werden het geen 4 uur maar 10 uur!
Vlak voordat de gate open zou gaan stond er op het bord dat de vlucht vertraagd was naar 5:00 in de ochtend.

Eric had daarvoor op een reclamebord gezien dat er een hotel op het vliegveld was. Daar hebben we voor 6 uur een kamer geboekt zodat we nog even konden liggen en douchen. Hebben er allebei nog even geslapen.
Uiteindelijk gingen we dan toch om 5:05 de lucht in!

Ondertussen zijn de tassen leeg en hangt de eerste was alweer aan de lijn.
We kunnen terug kijken op een heerlijke vakantie. Mooi land met heerlijk eten, vriendelijke mensen, relaxte sfeer, kortom genoten!!!