Puerto Inca - Reisverslag uit Puerto Inca, Peru van Esther Schelling - WaarBenJij.nu Puerto Inca - Reisverslag uit Puerto Inca, Peru van Esther Schelling - WaarBenJij.nu

Puerto Inca

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

27 Oktober 2009 | Peru, Puerto Inca

Lieve allemaal,

hier dan weer een verslag uit Peru.Vandaag van Nazca naar Puerto Inca gereden. We kwamen langs de San Andreas breuklijn, een diepe geul door de woestijn.Deze loopt van San Francisco tot het einde van Chili en is veroorzaakt door alle aardbevingen.
Puerto Inca was vroeger de haven van Cusco, maar ius nu niet meer dan een hotel met Inca ruines ernaast, maar wel op een prachtige plek in een baai.

Na aankomst ben ik met Naiybe een stuk langs de woeste kust gaan wandelen, het was flink klimmen en klauteren en ik zweette zo dat de binnenkant van mijn horloge nat was.(dat kan niet goed zijn!)

Na het eten hebben we gedanst met de Belgen (een wedstrijd)en daarmee een fles Pisco gewonnen.

Morgen zitten we een hele dag in de bus naar Arequipa. Ik ben benieuwd!

• 29 Oktober 2009 - 20:07

Bert En Sascha :

Jeej! Een fles pisco!!! Was het jij tegen de Belgen of jij+Belgen tegen de Peruanen?