Ik wil zon......veel zon!!! - Reisverslag uit Bagnères-de-Bigorre, Frankrijk van Esther Schelling - WaarBenJij.nu Ik wil zon......veel zon!!! - Reisverslag uit Bagnères-de-Bigorre, Frankrijk van Esther Schelling - WaarBenJij.nu

Ik wil zon......veel zon!!!

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

22 Juli 2011 | Frankrijk, Bagnères-de-Bigorre

Zo, daar zijn we weer. Gisteren waren er wat problemen met het internet, vandaar pas vandaag weer een teken van leven.
Gisteren is pa 4 cols over geweest met 2800 hoogtemeters. Nou had ik al respect voor mijn vader, maar bij deze......SERIEUS RESPECT!!!

Vandaag zouden we 3 cols doen. Het zijn er 2 geworden. De remblokjes van pa zijn fiets waren versleten dus moesten eerst vervangen worden.Voordat er een fiets winkel gevonden was en de remblokjes vervangen waren was het laat geworden dus zijn we eerder gestopt.

Het weer valt helaas tegen. Onderaan de cols is het bewolkt, ha
lverwege begint het te miezeren en iets later is het mistig en koud!

Met de motor gaat het ook prima, in het begin nog wat spannend met alle haarspeldbochten maar het begint te wennen.

Gisteren hebben we een heel chique hotel gehad in Bagneres de Luchon, waar we bijna niet naar binnen durfde in onze fiets- en motorkleding ;-)
Maar we werden vriendelijk ontvangen, pa lag na 10 minuten in bad en we hebben daarna heerlijk gegeten.

Vandaag dus een minder inspannende dag en morgen maar 1 col....de Col de Toumalet!!!

Alles gaat dus prima, hopen alleen op meer zon!!!

TOT SNEL! XXX

• 22 Juli 2011 - 20:04

Martine:

Goed om te horen Es dat het goed gaat op de motor. Minder goed is het nieuws van het aapje!! Sufferd!! Ik heb via mp een nieuwe kunnen scoren dus dan is hij er in iedergeval weer als je terug komt hihi. Daddy...jou wensen we natuurlijk super veel succes morgen!! Elke keer als ik op de kaart kijk kan ik niet geloven dat je zo ver en zulke col's fiets! Wat een super prestatie! Ik zal heeeeeeel erg aan je denken vandaag!!

Dikke kuzzzzz voor allebei!

• 22 Juli 2011 - 20:25

Erna Schelling :

Ik heb jullie net gesproken en ben blij dat het allemaal goed verloopt. Ik zal duimen voor meer zon want dat kunnen jullie wel gebruiken.
    Wens jullie een mooie en gezellige dag morgen.
    Kus