Prachtige afdaling naar Gardameer - Reisverslag uit Salò, Italië van Esther Schelling - WaarBenJij.nu Prachtige afdaling naar Gardameer - Reisverslag uit Salò, Italië van Esther Schelling - WaarBenJij.nu

Prachtige afdaling naar Gardameer

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

08 September 2016 | Italië, Salò

Vandaag een fantastische dag gehad.
We hadden een korte trip (vergeleken met afgelopen dagen) van Lodrone naar Saló. En zitten nu heerlijk aan het Gardameer.
Er zat nog een klim in vandaag naar 1000 meter de "Passo san Rocco" op.
Daarna een mooie afdaling gemaakt langs een meer (Lago di Valvestino).
We zijn een paar keer gestopt om te genieten van de uitzichten.
Daarna door met de afdaling naar het Gardameer. Zitten in een hotel en onze kamer heeft uitzicht over het meer!!! Het hotel overtreft alle verwachtingen....geweldig!
We zijn nu net terug van het flaneren op de boulevard en hebben nu ipv pasta maar een pizza genomen.
Wat is het leuk hier! Achter de boulevard allemaal kleine straatjes met oude gebouwen. En ramen met luikjes, veel luikjes, ik hou ervan.
We hebben genoten, deze dag maakt de afgelopen 2 dagen helemaal goed.
Morgen alweer de laatste dag.

• 08 September 2016 - 22:01

G.Verhaegen:

Top lieverd, weer bedankt voor je verslag. Geef die ouwe maar een dikke zoen van ons. Schitterende foto,s.
    Mooie terras foto en lekker smikkelen, ook heel belangrijk.XXX

• 09 September 2016 - 07:50

Erna:

Fijn dat jullie een super dag hebben gehad, dat hadden jullie wel verdiend.
    Ik hoop dat jullie samen vandaag ook weer een mooie trip maken.